FAQ - Ogólne
Ogólne
FAQ - Rejestracja
Rejestracja
FAQ - Produkty
Produkty
FAQ - Zamówienia
Zamówienia
FAQ - Płatności
Płatności
FAQ - Dostawa
Dostawa

Ogólne

Cieszymy się, że chcesz dołączyć do grona naszych klientów! Możesz skontaktować się z nami mailowo, pisząc na adres kontakt@frusto.pl lub dzwoniąc pod numer 668 682 124. Pracownicy przeprowadzą z Tobą krótką rozmowę na temat profilu działalności gospodarstwa/firmy, struktury upraw i potrzeb, a następnie utworzą konto klienta w naszym systemie.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem wielu kanałów. Podstawowym jest dedykowany opiekun handlowy, którego dane znajdują się w koncie klienta. Kolejnym jest infolinia pod numerem 668 682 124 i adres mailowy kontakt@frusto.pl. Posiadamy też profil na Facebooku i wizytówkę w Google.
Bardzo cieszymy się z zainteresowania naszą firmą jako potencjalnym pracodawcą! W zakładce „Dołącz do nas” prezentujemy aktualne oferty pracy.

Rejestracja

Na platformie zakupowej Frusto zakupów mogą dokonywać klienci firmy, czyli osoby prowadzące gospodarstwa rolne (sadownicze, warzywnicze itd.) oraz przedsiębiorstwa.
Tak, rejestracja konta jest konieczna, by poznać ceny towarów i złożyć zamówienie.
Tak, każdy z naszych klientów ma przydzielonego opiekuna handlowego, którego dane kontaktowe znajdą się również w koncie klienta.
Upewnij się, że wpisujesz adres e-mail i hasło bez błędów takich jak np. literówki. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj ze zmiany hasła. Możesz skontaktować się również z nami: kontakt@frusto.pl lub 668 682 124
Skorzystaj z opcji zmiany hasła klikając w napis „Nie pamiętasz hasła?”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

Produkty

Na platformie zakupowej Frusto widoczne są obecnie produkty znajdujące się na stanach magazynowych firmy. Oferta produktowa jednak systematycznie się powiększa, dlatego zachęcamy do systematycznego odwiedzania strony.
Dokładamy starań, by na platformie zakupowej wyświetlały się tylko produkty możliwe do zamówienia. Jeśli jakiegoś produktu nie ma w magazynie, to wyświetli się przy nim informacja „Produkt niedostępny”, co uniemożliwi złożenie zamówienia.
Zachęcamy do skontaktowania się z opiekunem handlowym, który ręcznie zweryfikuje dostępność towaru.
Zachęcamy do skontaktowania się z opiekunem handlowym, który ręcznie zweryfikuje dostępność towaru i poda przybliżony termin spodziewanej dostawy.

Zamówienia

Po prawidłowo przeprowadzonej rejestracji należy zalogować się do swojego konta, by móc zobaczyć ceny towarów i dodać je do koszyka. Towary można przeglądać za pomocą pola wyszukiwania znajdującego się w górnej części strony oraz za pomocą nazw kategorii, które znajdują się z lewej strony i poniżej pola wyszukiwania. Po dodaniu produktów do koszyka klikamy w ikonę wózka sklepowego w prawym, górnym rogu strony. W tym miejscu możemy zmieniać ilość towaru, ustalić adres dostawy oraz termin płatności. Po dokonaniu wszystkich zmian zobaczymy ostateczną wartość zamówienia, którą akceptujemy przez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”. Gotowe!
Tak, ceny podanie na stronie internetowej są cenami brutto — kwota netto zamówienia widoczna jest w podsumowaniu zamówienia, jeszcze przed jego zatwierdzeniem.
Wartość zamówienia to nie tylko suma poszczególnych towarów, ale też opłaty związane z transportem i wydłużonym okresem płatności.
Platforma zakupowa Frusto nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Niestety, ale nie jest to możliwe.
Wprowadzanie zmian w zapisanym już zamówieniu jest możliwe tylko na bardzo wczesnym etapie, dlatego prosimy o jak najszybszy kontakt z opiekunem handlowym. Nie możemy jednak obiecać możliwości wprowadzenia pożądanej modyfikacji.
Aktualny status zamówienia widnieje w zakładce „Zamówienia” w koncie klienta.

Płatności

W ramach platformy zakupowej Frusto prowadzimy sprzedaż na płatność przelewem z odroczonym terminem płatności oraz płatności internetowe iMoje.
Minimalny termin to 14 dni, a maksymalny 360. Do najdłuższych terminów dostęp mają dostęp klienci z historią współpracy z Frusto.
Dane do wykonania przelewu zawsze znajdują się na fakturze, a ta dostępna jest do pobrania w zakładce „Rozliczenia” w koncie klienta. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru faktury.
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy faktury VAT.
Faktury dostarczane są zgodnie z ustaleniami poczynionymi z opiekunem handlowym: elektronicznie lub papierowo. Zawsze jednak dostępne są w zakładce „Rozliczenia” w koncie klienta.
Limit zakupowy (lub inaczej kredyt kupiecki) to kwota, na jaką klient może łącznie złożyć w danej chwili zamówienia. Jest ona pomniejszana przez złożone, a nie opłacone jeszcze zamówienia i wraca do pierwotnego poziomu po uregulowaniu płatności.

Dostawa

Niestety, ale zamówienia realizujemy obecnie wyłącznie na terenie Polski.
Tak, adresy dostaw można wybrać w zakładce „Dane i adresy” w koncie klienta, podczas składania zamówienia oraz po skontaktowaniu się z opiekunem handlowym.
Czas realizacji zamówień może być wydłużony w szczycie sezonu, jednak dzięki oferowaniu jedynie towarów dostępnych w magazynie, jest to zwykle nie więcej niż kilka dni roboczych.
Forma dostawy zależy po pierwsze od rodzaju towaru i jego ilości, a po drugie od odległości adresu dostawy od jednego z naszych magazynów. Wszystkie dane analizowane są automatycznie przez nasz system, który dopasowuje optymalny sposób dostawy, jak np. firma kurierska czy auto typu „firanka”. O szczegółach dostawy klienci są informowani e-mailowo.
Przewoźnicy nie mają takiego obowiązku, choć jest to popularną praktyką. W przypadku dostawy firmą kurierską klient otrzyma maila z informacją o numerze listu przewozowego do śledzenia, natomiast gdy dostawę realizuje firma transportowa, poinformujemy klienta e-mailowo o wyjeździe towaru z magazynu.
Koszty przesyłki są zmienne z uwagi na gabaryty towarów i różne lokalizacje magazynów. Koszt dostawy jest wyszczególniamy w osobnej pozycji w koszyku.
Klient przed przyjęciem przesyłki powinien każdorazowo obejrzeć towar i go przeliczyć, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń/ rozbieżności spisuje się z kierowcą/kurierem protokół szkody. Reklamacje przesyłek złożone bez protokołu szkody mogą nie zostać rozpatrzone pozytywnie.
Klient przed przyjęciem przesyłki powinien każdorazowo obejrzeć towar i go przeliczyć, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń/ rozbieżności spisuje się z kierowcą/kurierem protokół szkody. Reklamacje przesyłek złożone bez protokołu szkody mogą nie zostać rozpatrzone pozytywnie. Prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.
Prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres kontakt@frusto.pl, adres e-mailowy dedykowanego opiekuna handlowego lub adres korespondencyjny Frusto: ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń. Prosimy o możliwie szczegółowe opisanie sytuacji, dodanie danych kontaktowych oraz oczekiwanego rozwiązania sprawy.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!